El Centre Dolors Piera de la UdL treballa intensament per a la prevenció de les violències masclistes

Cada dia a Catalunya es denuncien 3 agressions sexuals, segons ens informa el Centre Dolors Piera d'Igualtat d'Oportunitats i Promoció de les Dones, de la Universitat de Lleida, i tan sols són la punta de l'iceberg.

Fets com aquests ens mouen a mostrar-hi un rebuig unànime, revisar què és el que hem de millorar com a societat, i en què hem d'esmerçar recursos i energies com a institucions per aconseguir una societat veritablement igualitària i respectuosa amb els drets de les dones.

Des del Centre Dolors Piera de la Universitat de Lleida, treballen intensament per a la conscienciació de les desigualtats entre dones i homes, i per a la prevenció de les violències masclistes. Us convidem a visitar la seva web per comprovar les accions que estan portant a terme.

Us recordem els principals recursos d'atenció a dones en situació de violència masclista a Catalunya:

La festa no pot ser l'excusa.