Es gradua la primera promoció del grau en Administració i Direcció d’Empreses del Campus Universitari Igualada-UdL

Graduació FDET i EPS
Foto de grup de tots els graduats d'EPS i de FDET

Aquest divendres s’han graduat 30 estudiants de la primera promoció del grau en Administració i Direcció d’Empreses (ADE) del Campus Universitari Igualada-UdL.

El setembre de 2020, tot just sortint de la pandèmia, el Campus Universitari d’Igualada iniciava els estudis d’Administració i Direcció d’Empreses, que en aquests quatre anys ja s’han consolidat a la capital de l’Anoia. Tots els estudiants han tingut pràctiques garantides en empreses i s’han pogut acollir a diferents programes de mobilitat amb altres universitats.

Al llarg d’aquests quatre anys s’ha bastit una plantilla de professorat competent en els diferents àmbits de coneixement d’economia i empresa que ha permès oferir als estudiants una formació propera i de la màxima qualitat.

Al costat dels estudiants d’ADE també s’han graduat 42 estudiants dels diferents àmbits de l’enginyeria que l’Escola Politècnica Superior ofereix al Campus d’Igualada (Enginyeria Química, Enginyeria en Organització Industrial i Logística, i Tècniques d’Interacció Digital i de Computació).

Podeu veure algunes de les fotografies de l'acte en aquest enllaç

Text: Lidera Comunicació