Consulta l’oferta universitària de graus i màsters del Campus Igualada-UdL per al curs 2021-22

Com a novetat, el doble grau en Enginyeria en Organització Industrial i Logística i en Administració i Direcció d’Empreses

CatalegEstudis
Portada catàleg estudis curs 21-22 / Campus Igualada-UdL

El Campus Universitari Igualada-UdL publica el catàleg informatiu amb l’oferta de graus i màsters per al curs 2021-2022, una oferta formativa que presenta com a novetat el doble grau en Enginyeria en Organització Industrial i Logística i en Administració i Direcció d’Empreses. Podeu descarregar-vos el catàleg aquí.

El campus igualadí, manté l’aposta pels estudis en enginyeria, impartint el tronc comú d’enginyeria, i els graus en Enginyeria QuímicaEnginyeria en Organització Industrial i Logística, aquest darrer, únic a preus públics a Catalunya. També, el grau en Tècniques d’Interacció Digital i de Computació, de només 3 anys de durada i impartit en formació dual, que compagina la formació a les aules i a l’entorn laboral en empreses del sector TIC punteres al territori.  El proper curs, a més, es torna a impartir el màster universitari en Enginyeria del Cuir, únic a Europa.

Continua el grau en Administració i Direcció d’Empreses, que s’ha estrenat aquest curs al Campus Igualada-UdL, i es segueixen oferint els graus en Ciències de la Salut; el grau en Infermeria i el doble grau en Nutrició Humana i Dietètica i en Fisioteràpia, que tenen una gran acollida entre el jovent.

Al Campus Universitari Igualada-UdL, creixem amb tu!