Grau en Enginyeria en Organització Industrial i Logística

PRESENTACIÓ DEL GRAU:

• El Grau en Enginyeria en Organització Industrial i Logística ofereix l’especialització en logística, un sector essencial en la economia i amb moltes oportunitats al mercat laboral. Aquest grau és únic a Catalunya, a preu públic.
  • És un grau amb una orientació pràctica i professional, que facilita la incorporació al mercat de treball en empreses punteres en l’àmbit internacional.
  • Tots els estudiants tenen pràctiques garantides en empreses.
  • Els estudiants tenen la possibilitat d’obtenir un doble grau internacional amb la Universitat de Facens a Brasil.
  • La titulació té un perfil transversal, amb una bona base tecnològica i de gestió.
  • Metodologies d’aprenentatge actiu i introducció de metodologies HyFlex amb aules de doble presencialitat (flexibilitat + qualitat).
  • Realització de projectes integradors a cada curs que ajuden a potenciar competències tècniques i capacitats professionals com el treball en equip, el lideratge, la gestió de persones i la creativitat.
  • Sortides professionals: Disseny de processos; Optimització de la producció; Planificació, gestió i coordinació del flux de mercaderies; Gestió de projectes; Gestió de la Innovació; Desenvolupament de nous productes; Lideratge d’equips de treball multidisciplinaris.
  • Més informació sobre la titulació
   Darrera modificació: