Doble Grau en Enginyeria en Organització Industrial i Logística i en Administració i Direcció d'Empreses

PRESENTACIÓ DE LA DOBLE TITULACIÓ DE GRAU:

Doble grau únic a Catalunya a preu públic que forma enginyers i enginyeres de l’àmbit industrial i de la logística experts en gestió empresarial

• Obtenció de dos graus universitaris en només 5 cursos.
  • El doble grau compagina la formació pròpia de l’enginyeria amb la formació en gestió empresarial que capacita per comprendre la complexitat dels fenòmens econòmics i socials, tant en l’economia de proximitat com en l’economia global.
  • Obre la porta al món laboral en àmbits diversos: direcció d’operacions i logística, planificació estratègica i mercats globals, direcció i gestió de projectes (project manager), etc.
  • Capacitat de lideratge que permet la incorporació en equips de treball multidisciplinaris, tant a nivell nacional com internacional, en contextos diversos.
  • Pràctiques garantides en empreses a tots els estudiants.
  • És un grau amb una orientació pràctica i professional, que facilita la incorporació al mercat de treball en empreses punteres en l’àmbit internacional.
  • Experiència formativa completa: metodologies d'aprenentatge actiu, projectes integradors i interdisciplinaris i tracte proper amb els estudiants.
   Darrera modificació: